حرف های من


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

زندگی ساختنی است نه ماندنی....

بمان برای ساختن...

نساز برای ماندن

 

 

ساده ترین کار جهان این است که خود باشیم

ودشوارترین کار جهان این است که کسی باشم که دیگران میخاهند

 

 

هیجگاه مغرور نشو...برگها وقتی میریزند که فکر میکنند طلا شده اند

 

 

اگر عاشق شدی به او بگو ,زیرا قلب ها با همین کلمات ناگفته می مانند میشکنند

 

 

باران باشو ببار.....میپرس پیاله های خالی از ان کیست

 

 

 

مهربانی را در نگاه منتظر کودکی دیدم که اب نباتش را به دریا انداخت تا اب شیرین شود

 

 

 

یاد ان روز که صفحه شطرنج دلت شاه عشق بودم .و با کیش رخت مات شدم

 

 

 

عشق تنها واقعه ای است که حادثه ی عظیم را برای ابد در قلب ادمها به جا میگذارد

 

 

 

من عاشق ان گلم که در بیابان خشک شد ولی منت باران را نکشید



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت12:18---20 خرداد 1392
سلام اگه حرفی زدم که ناراحت شدی ببخشیدموفق باشی

مسعود
ساعت15:22---5 خرداد 1392
سلام دوست عزيز وبت حرف نداره سعي کن ادامه بدي راستي ي سري هم ب وب عاشقانه من بزن پشيمون نميشي من شمارو لينک کردم شماهم منو بلينک تاهرروز بهت سر بزنم منتظر حضور گرم و سبزت در وبلاگ هستم مرسي باي

حمیدرضا
ساعت7:42---31 ارديبهشت 1392
چه ساده بودم


آن هنگام که می پنداشتم


شکستنه دله کسی


ناگوارترین حادثه ی عالم است.


امروز که دلم شکست


عالمی تکان نخورد


به سادگیه خودم می خندم !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 12:49 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com